Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων...

Η πώληση αποτελεί την κατάληξη μιας επιτυχημένης τεχνικής – τακτικής που ακολουθεί ο πωλητής προκειμένου να προωθήσει το προϊόν του.
Ποια είναι όμως τα βασικά στάδια στη διαδικασία μιας πώλησης που υιοθετεί ένας πωλητής για να επηρεάσει τον υποψήφιο πελάτη του; Πως θα προβάλει καλύτερα τα οφέλη του προϊόντος του και πώς θα «αποκρύψει» πιθανές αδυναμίες του; Ποιοι είναι οι καταλληλότεροι τρόποι χειρισμού και αξιοποίησης προς την προώθηση της πώλησης πιθανών αντιρρήσεων;
Αυτά τα ερωτήματα είναι σίγουρο πως απασχολούν κάθε πωλητή. Στο παρόν βιβλίο επιχειρείται να δοθούν εύστοχες απαντήσεις που να καλύπτουν τις ανάγκες ακόμα και του πιο απαιτητικού πωλητή.