Δημοσκοπική πρακτική στην πολιτική και τις επιχειρήσεις, Financing Box
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Η γνώση και εμπειρία από τη διαμόρφωση και Σχεδίαση Επιτυχημένων Στρατηγικών Μάρκετινγκ επηρεασμού του κοινού, επέτρεψε, αυτή τη φορά στο χώρο του Πολιτικού Μάρκετινγκ, να διακρίνουμε ότι ανάμεσα στους δύο (2) βασικούς τρόπους προσέγγισης του εκλογικού σώματος, στους οποίους πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση από τα επιτελεία σχεδιασμού και χάραξης επικοινωνιακής πολιτικής των πολιτικών κομμάτων, είναι:
Των:
Γιώργου Σταμάτη, Συμβούλου Επικοινωνίας της e-Decathlon και
Αντώνη Ζαΐρη
Ένα πάγιο διαχρονικό ερώτημα που απασχολεί όλους εκείνους που άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται με την πολιτική διαδικασία είναι: «Πώς οι κατευθύνσεις του marketing και της επικοινωνίας θα έχουν αποτελεσματικό πεδίο δράσης στο χώρο της πολιτικής».
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Αποτελεί πραγματικότητα η ιδεοληπτική εμμονή στο αυστηρά οριοθετημένο πλαίσιο που επιβάλλει ο κομματικός λόγος-αντίλογος με συνακόλουθα την κομματική περιχαράκωση και την ιδεολογική στειρότητα που αφυδατώνει την πολιτική βούληση για ελεύθερη έκφραση αλλά και κάθε δυνατότητα ,με το κριτήριο της αντικειμενικότητας, δημιουργικής παρέμβασης στο κοινωνικο -πολιτικό γίγνεσθαι.
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Αντ. Γ. Ζαΐρης
Κατερίνα Τσεμπερλίδου, Πρόεδρος και διευθύντρια
Δημιουργικού της Adel/Saatchi & Saatchi
Έρευνες και δημοσκοπήσεις γίνονται πολλές. Άλλες για πολιτικούς ή κοινωνικούς σκοπούς και άλλες για εταιρικά συμφέροντα. Πώς χρησιμοποιεί ένας πολιτικός την έρευνα και πώς μια εταιρία; Ποια είναι τα κίνητρα και τα κριτήρια; Πώς αξιοποιούνται τα συμπεράσματα των ερευνών και τι περιμένει το κοινό από μια εταιρία ή από ένα κόμμα; Σχετικά με αυτά τα θέματα συζητούν δύο στελέχη από διαφορετικούς χώρους, τη διαφήμιση και τη πολιτική: πρόκειται για την κυρία Κατερίνα Τσεμπερλίδου, πρόεδρο και διευθύντρια Δημιουργικού της Adel/Saatchi & Saatchi, και τον κ. Αντ. Ζαΐρη, πολιτικό αναλυτή/συγγραφέα. Και οι δύο έλαβαν γνώση των όρων την «μονομαχίας», τους οποίους και συναπεδέχθησαν.
Επιμέλεια: Ι. Ν. Μπασκόζος
Το άρθρο του Αντώνη Ζαΐρη, στο περιοδικό "Επίκαιρα", σχετικά με την πολιτική πορεία της κυβέρνησης.
Άρθρο των Αντώνη Ζαΐρη και Γιώργου Σταμάτη, στην εφημερίδα "Τα ΝΕΑ", σχετικά με τις προοπτικές της νέας κυβέρνησης.
Άρθρο του Αντώνη Ζαΐρη στην εφημερίδα "Ημερησία", σχετικά με τις πολιτικές εξελίξεις.
Άρθρο των Αντώνη Ζαΐρη και Γιώργου Σταμάτη, στο περιοδικό "Επίκαιρα", σχετικά με τα πολιτικά διλήμματα.