Δημοσκοπική πρακτική στην πολιτική και τις επιχειρήσεις, Financing Box

Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>

Πολιτικά κόμματα και επικοινωνία, Οικονομικός Ταχυδρόμος

Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>

Στρατηγική μεθοδολογία marketing προσέγγισης του εκλογικού σώματος, Η Ναυτεμπορική

Η γνώση και εμπειρία από τη διαμόρφωση και Σχεδίαση Επιτυχημένων Στρατηγικών Μάρκετινγκ επηρεασμού του κοινού, επέτρεψε, αυτή τη φορά στο χώρο του Πολιτικού Μάρκετινγκ, να διακρίνουμε ότι ανάμεσα στους δύο (2) βασικούς τρόπους προσέγγισης του εκλογικού σώματος, στους οποίους πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση από τα επιτελεία σχεδιασμού και χάραξης επικοινωνιακής πολιτικής των πολιτικών κομμάτων, είναι:

Read more

Πολιτικό marketing ή στοιχειώδης στρατηγική επικοινωνίας, Τελευταίες οδηγίες προς υποψηφίους, Η Ναυτεμπορική

Των:

Γιώργου Σταμάτη, Συμβούλου Επικοινωνίας της e-Decathlon και 

Αντώνη Ζαΐρη

Ένα πάγιο διαχρονικό ερώτημα που απασχολεί όλους εκείνους που άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται με την πολιτική διαδικασία είναι: «Πώς οι κατευθύνσεις του marketing και της επικοινωνίας θα έχουν αποτελεσματικό πεδίο δράσης στο χώρο της πολιτικής».

Read more

Επικοινωνιακή στρατηγική των πολιτικών κομμάτων: Γιατί απαιτείται μακροχρόνιος σχεδιασμός στη διαμόρφωσή της, Η Ναυτεμπορική

Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>

Η χαμένη πολιτική του "άτυπου" τύπου της κεντροδεξιάς, Financial Box

Αποτελεί πραγματικότητα η ιδεοληπτική εμμονή στο αυστηρά οριοθετημένο πλαίσιο που επιβάλλει ο κομματικός λόγος-αντίλογος με συνακόλουθα την κομματική περιχαράκωση και την ιδεολογική στειρότητα που αφυδατώνει την πολιτική βούληση για ελεύθερη έκφραση αλλά και κάθε δυνατότητα ,με το κριτήριο της αντικειμενικότητας, δημιουργικής παρέμβασης στο κοινωνικο -πολιτικό γίγνεσθαι.

Read more

Η επικυριαρχία των ΜΜΕ στην κατασκευή ομηρίας των πολιτών

Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>

Όταν τα μέσα παράγουν κακοχυμία, Απογευματινή

Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>

Πόσο επηρεάζονται τα κόμματα από τις δημοσκοπήσεις, Μονομαχίες - Οικονομικός Ταχυδρόμος

Αντ. Γ. Ζαΐρης

Κατερίνα Τσεμπερλίδου, Πρόεδρος και διευθύντρια

Δημιουργικού της Adel/Saatchi & Saatchi

Έρευνες και δημοσκοπήσεις γίνονται πολλές. Άλλες για πολιτικούς ή κοινωνικούς σκοπούς και άλλες για εταιρικά συμφέροντα. Πώς χρησιμοποιεί ένας πολιτικός την έρευνα και πώς μια εταιρία; Ποια είναι τα κίνητρα και τα κριτήρια; Πώς αξιοποιούνται τα συμπεράσματα των ερευνών και τι περιμένει το κοινό από μια εταιρία ή από ένα κόμμα; Σχετικά με αυτά τα θέματα συζητούν δύο στελέχη από διαφορετικούς χώρους, τη διαφήμιση και τη πολιτική: πρόκειται για την κυρία Κατερίνα Τσεμπερλίδου, πρόεδρο και διευθύντρια Δημιουργικού της Adel/Saatchi & Saatchi, και τον κ. Αντ. Ζαΐρη, πολιτικό αναλυτή/συγγραφέα. Και οι δύο έλαβαν γνώση των όρων την «μονομαχίας», τους οποίους και συναπεδέχθησαν.

Επιμέλεια: Ι. Ν. Μπασκόζος

Read more

Θα μακροημερεύσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ;

Το άρθρο του Αντώνη Ζαΐρη, στο περιοδικό "Επίκαιρα", σχετικά με την πολιτική πορεία της κυβέρνησης.

Read more

Θα αντέξει ο ΣΥΡΙΖΑ;

Άρθρο των Αντώνη Ζαΐρη και Γιώργου Σταμάτη, στην εφημερίδα "Τα ΝΕΑ", σχετικά με τις προοπτικές της νέας κυβέρνησης.

Read more

Τόσα ψέματα, σε τόσο λίγο χρόνο

Άρθρο του Αντώνη Ζαΐρη στην εφημερίδα "Ημερησία", σχετικά με τις πολιτικές εξελίξεις.

Read more

Το "τρίλημμα" του Τσίπρα

Άρθρο των Αντώνη Ζαΐρη και Γιώργου Σταμάτη, στο περιοδικό "Επίκαιρα", σχετικά με τα πολιτικά διλήμματα.

Read more