Έμφαση στις καινοτόμες Στρατηγικές του Σύγχρονου Λιανεμπορίου δίνει το 5ο Συνέδριο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) που θα λάβει χώρα στις 5 Ιουνίου 2008 στο «Athenaeum Intercontinental». Ο Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής του ΣΕΛΠΕ, αναλύει στο Ε.Μ. –Χορηγό Επικοινωνίας του Συνεδρίου– τα πλεονεκτήματα της φετινής συμμετοχής.

Σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα Συνέδριο που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες εκπαίδευσης και μάθησης των σύγχρονων τεχνικών Λιανεμπορίου. Το Συνέδριό μας φέτος θα είναι περισσότερο επικεντρωμένο στο Λιανεμπόριο, γι' αυτό και το θέμα του είναι «Retailing: Innovative Strategies to stay ahead», δηλαδή, «Καινοτόμες Στρατηγικές για να προχωρήσει μπροστά το Λιανεμπόριο».

Read more

με το Φαίδωνα Κυδωνιάτη...

1. Mετά την είσοδο του ευρώ (€) στην αγορά παρατηρείται μόνιμα συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας. Ποια είναι η συμπεριφορά των μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων του Λιανεμπορίου όσον αφορά το θέμα των ανατιμήσεων;

Είναι γεγονός ότι η είσοδος του ευρώ (€) επηρέασε την καθημερινότητά μας και τις εμπορικές συναλλαγές που όλοι κάναμε στην αγορά. Την αρχική φάση συνεχών ανατιμήσεων και του κλίματος κερδοσκοπίας που δημιουργήθηκε ακολούθησε εξισορρόπηση από πλευράς αγοραστικής διάθεσης και καταναλωτικών προτιμήσεων και τελικά επικράτησε σύνεση και ταυτόχρονα σκεπτικισμός στην αγορά. Επιπλέον η διεθνής συγκυρία ήταν και παραμένει ανησυχητική, οι προηγούμενες επαναλαμβανόμενες αυξήσεις της τιμής του πετρελαίου , η τάση μείωσης των στρατηγικών αποθεμάτων ,ο φόβος δημιουργίας πληθωριστικών προσδοκιών ,η άνοδος των επιτοκίων παρά την σημερινή σταθεροποίηση των τιμών κ.ά απαιτούν τη συνεχή εγρήγορση ,προσαρμογή στα νέα δεδομένα και λήψη αποφάσεων από πλευράς των Επιχειρήσεων. Σήμερα ωστόσο παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν οι Λιανεμπορικές Επιχειρήσεις επέδειξαν υποδειγματική συμπεριφορά και στην μεγάλη τους πλειοψηφία συγκράτησαν τις τιμές και δεν προέβησαν σε αυξήσεις τιμών των προϊόντων τους (σε ποσοστό 75% των Επιχειρήσεων με βάση επίσημα στοιχεία της ΕΣΥΕ, σε σχέση με το περσινό 35%, αλλά και όσες προέβησαν σε αυξήσεις, αυτές ήταν κάτω από το επίπεδο του τιμάριθμου) ώστε να μη προκαλέσουν νέες πληθωριστικές προσδοκίες και αναθέρμανση της Οικονομίας και κυρίως να μην υπονομεύσουν τις Κυβερνητικές προσπάθειες για βελτίωση του Οικονομικού κλίματος και επιτάχυνση των ρυθμών Οικονομικής Ανάπτυξης.

Read more

Περιοδικό Self Service, Τεύχος  341 Ιούνιος  2005

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΝΤΩΝΗ ΖΑΪΡΗ, ΓΕΝΙΚΟΥ Δ/ΝΤΗ ΤΟΥ ΣΕΛΠΕ, ΣΤΟΝ  ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΝΙΚΟΛΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΟ  ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Self Service

 ΘΕΜΑ : "Να έχουμε όραμα, να γινόμαστε δεξαμενές παραγωγής ιδεών..."

"Σήμερα ο "πωλητής" εξακολουθεί να είναι μια παρεξηγημένη έννοια. Έτσι, πολλά επίδοξα στελέχη αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο επαγγελματικό αντικείμενο ως "μεταβατικό" για κάποιο άλλο, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να χάνουν πολύτιμους ανθρώπινους πόρους. Οι ίδιες έχουν χρέος να αναβαθμίσουν τη λειτουργία και το κύρος της πώλησης", διαπιστώνει ο κ. Αντώνης Ζαΐρης, γενικός διευθυντής του ΣΕΛΠΕ. Μεταξύ άλλων, συμπεραίνει: "Αν κάτι επιβάλει σήμερα η εποχή μας είναι να γινόμαστε δεξαμενές παραγωγής ιδεών, ερευνώντας τις αλλαγές των καταναλωτικών προτύπων, ώστε να αποκτούμε ευελιξία και προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες".

Read more