1. Πως θα περιγράφατε την σχέση μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και διαφήμισης στην Ελλάδα;

Η σχέση διαφήμισης και μικρομεσαίων Επιχειρήσεων είναι σχετική και συζητήσιμη. Με το δεδομένο ότι οι μικρομεσαίες Επιχειρήσεις συνιστούν  μοχλό βιώσιμης ανάπτυξης της Ελληνικής Οικονομίας  αξίζει το κόπο να ενσκήψουμε με ιδιαίτερη προσοχή και επιμέλεια στους κλάδους εκείνους που ανήκουν μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, τα προϊόντα των οποίων χρήζουν ανάγκης προωθητικών ενεργειών, συμπεριλαμβανομένης και της διαφήμισης, με την ευρύτερη έννοια.

Πρόκειται για σχέση αμφίδρομη, η επιτυχία της οποίας εξαρτάται από τα αμοιβαία αποτελέσματα που θα υπάρξουν τόσο για την μικρομεσαία Επιχείρηση όσο και για την διαφημιστική Εταιρία.

Read more

M.R: Τι σημαίνει για σας δημιουργικότητα στον τομέα των πωλήσεων;

Α.Ζ: Η δημιουργικότητα στον τομέα των πωλήσεων έρχεται να προστεθεί σα μια νέα δυναμική παράμετρος που συνδράμει στην ανάπτυξη δημιουργικού πνεύματος  και φαντασίας, στην επικράτηση ενός καινούριου τρόπου σκέψης και νοοτροπίας, στην πρωτότυπη  αντιμετώπιση και αξιολόγηση πολύπλοκων και ιδιαίτερης δυσκολίας καταστάσεων, άμεσα συνυφασμένων με τη νευραλγική λειτουργία των πωλήσεων στην επιχείρηση.

Read more