1. Πως θα περιγράφατε την σχέση μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και διαφήμισης στην Ελλάδα;
Η σχέση διαφήμισης και μικρομεσαίων Επιχειρήσεων είναι σχετική και συζητήσιμη. Με το δεδομένο ότι οι μικρομεσαίες Επιχειρήσεις συνιστούν μοχλό βιώσιμης ανάπτυξης της Ελληνικής Οικονομίας αξίζει το κόπο να ενσκήψουμε με ιδιαίτερη προσοχή και επιμέλεια στους κλάδους εκείνους που ανήκουν μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, τα προϊόντα των οποίων χρήζουν ανάγκης προωθητικών ενεργειών, συμπεριλαμβανομένης και της διαφήμισης, με την ευρύτερη έννοια.
Πρόκειται για σχέση αμφίδρομη, η επιτυχία της οποίας εξαρτάται από τα αμοιβαία αποτελέσματα που θα υπάρξουν τόσο για την μικρομεσαία Επιχείρηση όσο και για την διαφημιστική Εταιρία.