Ο δίσκος πωλήσεων αποτελεί τον πυρήνα μιας ολοκληρωμένης παρουσίασης πωλήσεων και σε καμιά περίπτωση δεν παραπέμπει σε μια τυποποιημένη παρουσίαση. Αντίθετα εμπεριέχει όλα εκείνα τα στοιχεία μιας ελεύθερης, ωστόσο οργανωμένης παρουσίασης, με λέξεις και εκφράσεις-κλειδιά (key-points), που αφορούν συγκεκριμένο προϊόν ή σειρά προϊόντων, εξαιτίας δε των οποίων καθίσταται η παρουσίαση εντυπωσιακή, ελκυστική, διαφοροποιημένη, ικανή να προκαλέσει συναισθηματική διέγερση και αντίκτυπο (impact) στην αγορά-στόχο που απευθύνονται τα εν λόγω προϊόντα.
Δημοσιεύσεις
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Αντ. Γ. Ζαΐρης
Κατερίνα Τσεμπερλίδου, Πρόεδρος και διευθύντρια
Δημιουργικού της Adel/Saatchi & Saatchi
Έρευνες και δημοσκοπήσεις γίνονται πολλές. Άλλες για πολιτικούς ή κοινωνικούς σκοπούς και άλλες για εταιρικά συμφέροντα. Πώς χρησιμοποιεί ένας πολιτικός την έρευνα και πώς μια εταιρία; Ποια είναι τα κίνητρα και τα κριτήρια; Πώς αξιοποιούνται τα συμπεράσματα των ερευνών και τι περιμένει το κοινό από μια εταιρία ή από ένα κόμμα; Σχετικά με αυτά τα θέματα συζητούν δύο στελέχη από διαφορετικούς χώρους, τη διαφήμιση και τη πολιτική: πρόκειται για την κυρία Κατερίνα Τσεμπερλίδου, πρόεδρο και διευθύντρια Δημιουργικού της Adel/Saatchi & Saatchi, και τον κ. Αντ. Ζαΐρη, πολιτικό αναλυτή/συγγραφέα. Και οι δύο έλαβαν γνώση των όρων την «μονομαχίας», τους οποίους και συναπεδέχθησαν.
Επιμέλεια: Ι. Ν. Μπασκόζος
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>