Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Δημοσιεύσεις
Πώληση είναι ο συνδετικός κρίκος που ενώνει τον κόσμο των Επιχειρήσεων με τις διαφαινόμενες ή μη, ωστόσο πραγματικές, ανάγκες και απαιτήσεις της κοινωνίας.
Η διαδικασία της σύγχρονης πώλησης, από μόνη της εκφράζει μια νέα φιλοσοφία (concept) που αντιπροσωπεύει ένα καινούργιο τρόπο συμπεριφοράς-νοοτροπίας αγοραστού, μια αλλαγή στάσης – προσέγγισης από πλευράς πωλητού, υιοθετώντας γενικά ένα «στυλ πωλήσεων» σύγχρονο, μοντέρνο, ευέλικτο και αποτελεσματικό.
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Συχνά αναφέρεται στον κύκλο των ανθρώπων του management και της επικοινωνίας, ότι το πιο σκληρό πρόσωπο στο κόσμο, το δυσκολότερο να κατανοήσει και να συνδιαλλαγεί, πολλές φορές μαζί του κάποιος, είναι ο ίδιος ο εαυτός μας.
Η οποιαδήποτε βέβαια προσπάθεια ψυχογραφικής προσέγγισης, εκτίμησης των δυνάμεων, ανάλυσης των αντιδράσεων και συγκριτικής αντιπαράθεσης των θετικών και αρνητικών στοιχείων του χαρακτήρα, δεν είναι παρά η αρχή του ξυσίματος ενός παγόβουνου, που κρίνεται απαραίτητη ωστόσο για τη βελτίωση των χαρακτηριστικών που συνθέτουν τη προσωπικότητα και κατά συνέπεια την εκδήλωση συμπεριφοράς του ατόμου. Η θετική σκέψη θα βοηθήσει αρκετά, αλλά η ικανότητα για αλλαγή της συμπεριφοράς απαιτεί επιπρόσθετα πειθαρχημένη και σταθερή σκέψη.
Ο δυναμικός χαρακτήρας της διεθνούς κοινωνίας, με συνεχείς αλλαγές σε θεσμούς και δραστηριότητες, επιβάλλει θετικές παρεμβάσεις marketing, λόγω του δυναμικού και όχι στατικού του χαρακτήρα, με απώτερο στόχο τον εντοπισμό και ικανοποίηση των ολοένα αυξανόμενων και διευρυμένων καταναλωτικών αναγκών. Η φιλοσοφία αυτή του marketing έχει άμεση σχέση με το δείκτη οικονομικής απόδοσης των επιχειρήσεων και συνεπώς με τον αναπτυξιακό χαρακτήρα της χώρας.